Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

úterý 15. ledna 2013

Moje cesta k digitální zrcadlovce :-)

Zdravím všechny příznivce blogového světa :-)

Nedávno jsem si udělala malou radost. Z největší pravděpodobností to mé tělo přímo žádalo, potřebovalo doplnit zásobu oxytocinu a bylo třeba konat. Předloni jsem si přála nový foťák, jelikož ten starý jsem utopila v Rešovských vodopádech, není radno lézt po mokrých kmenech stromů a ještě ve vodě :-) I když mí rodiče ví, že si potrpím na dobrý výběr elektroniky a celkem si s přítelem dáváme záležet, když něco vybíráme a hledáme patřičné informace o zboží, nadělil mi Ježule Olympus, bohužel typ už si nepamatuji, protože u mě se moc dlouho neohřál. I když mě potěšil, mé nároky na kvalitu snímku nesplňoval. Tak jsem ho poskytla k prodeji.
Dlouho jsem přemýšlela, ale nechala se zviklat svým okolím. Mým snem byla digitální zrcadlovka, jenže osud tomu nepřál a zase jsem skončila u ultrazoomu. Byl mi vybrán Nikon Coolpix P500. Což o to, vřele bych ho doporučila lidem, kteří nemají ještě na koupi zrcadlovky a chtěli by nějaký dobrý foťák. Moc jsem s nim byla spokojená, ale prostě ZRCADLO je zrcadlo :-)
Není tomu ani rok a já začala sledovat na internetu zrcadlovky. Nejsem zrovna z těch velmi trpělivých lidí, kteří dokáži na určitou věc čekat. Já tak docela potřebuju věci hned. Nejde o všechny věci, ale jakmile se do nějaké věci zamiluju, není minuta, kdybych na ni nemyslela, nepřemýšlela o ni, nesledovala ji, atd. A pak to jde z kopce :-) Rozhodla jsem se, že si tu zrcadlovku koupím. Doma bylo spoustu námitek, že si ji prostě nekoupím a basta. Jenže to bych zase nebyla já, abych si na druhou stranu nedupla.
Minulý týden, s pomocí mého šéfa :-) jsem šla do obchodu a spokojeně se do práce vracela s taškou a v ní svou vytouženou zrcadlovku. Do obchodu jsem přišla již s vybraným modelem, šlo o Canon, jenže do pár dotazech na prodávajícího, jsem si odnesla Nikon D5100 18-105 VR. A spokojenost?
OBROVSKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :-) Oxytocin doplněn, co víc by si můj přítel mohl přát, aby ze mě nebyla vystresovaná slepice.
A jelikož o víkendu napadl sníh, co víc si přát, než vyjít ven a fotit :-)

Malá ukázka (doufám, že se bude líbit) :-)

                                               Původní fotografie              Po úpravě






1 komentář:

  1. Před úpravou se mi líbila víc O:-)
    Já mám dva Canony, dvě zrcadlovky, a už bych bez nich nemohla žít :)))

    OdpovědětVymazat