Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

pondělí 29. října 2012

Moje menší úvodní představení :-)

     Táákže....po svém prvním příspěvku jsem došla k názoru, že by asi bylo vhodné se představit více než v kolence O mně.
     Jak  jste asi zjistili, jmenuji se Sylva. Minulý týden mě ale má drahá kamarádka překřtila na jméno Sísí, aby to měl můj kmotřenec až začne mluvit snadnější :-) samozřejmě v ten moment jsem si připadala jako "Sísí Bepcock", či jak se to píše, z Chůvy k pohledání.
     K založení tohoto blogu mě inspirovaly různé blogerky, které jsem začala sledovat na Youtube, ale nejen ty. Inspirací mi byl i seriál Sex ve městě, i když Carrie psala o úplně jiném odvětví, dělila se s lidmi o své zkušenosti a zážitky. A já jen budu doufát, že se to z části bude dařit i mě :-)
     Na střední škole jsem studovala obor Modelování a navrhování oděvů, k módě mám celkem blízko, a proto jsem tedy svou sestru přiměla k založení internetového obchodu s módou (www.for-pleasure.cz). Miluji nákupy, ale jen pouze v případě, kdy můžu oblečení narvat na někoho jiného. Jelikož já mám občas problém něco sehnat, nejbližším obětním beránkem je má sestra. Má malou velikost, tudíž na ni mohu navléci, co se mi líbí a všelijak oblečení kombinovat. A největší radost mi udělá, když se jí to líbí a koupí si to. Pak mám pocit, že mi ta škola alespoň k něčemu byla :-)
    Jako většina žen miluju kosmetiku. Díky Youtube jsem našla pár zkrášlovacích triků, umět se lépe na líčit, stínovat, přimělo mě to koupit si štětce, atd. Začala jsem se více zabývat přípravky, které používají a hledat všemožně na internetu různé firmy zabývající jak pleťovou kosmetikou, tak i dekorativní. Jsem za to těm holkám vděčná, že točí tyto videa, jsou opravdu inspirací.
   Na svém blogu se vám tedy budu snažit představit výrobky, které jsem si zakoupila a jestli opravdu k něčemu byly a zda splnily mé očekávání :-) Budu samozřejmě ráda za vaše komentáře, příspěvky či případné rady.
   Takže "blogování" zdar !!!! :-)

4 komentáře:

  1. Přeji mnoho úspěchů nejen v blogovém světě :)
    neutralbubble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snad se mi bude dařit a nebudu zas tak hrozná, jak si občas myslím :-)

      Vymazat
  2. Tak Sísí :D doufám,že se bude dařit a ve světě blogování líbit! :)

    OdpovědětVymazat