Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

úterý 30. října 2012

Pigmenty od značky NYX

Ahojky,

   přeji vám krásný úterní sluneční den :-) doufejme, že nám to vydrží hezky až do večera.

     Chtěla bych vám představit svůj malý přírůstek k mé kosmetice. Jsou to pigmenty od značky NYX. Tedy na obrázku vypadají, že jsou celkem většího obsahu a já při svém objednávání jsem si myslela, bůhví jak nejsou velký :-) ale opak byl pravdou. Ale i když mě celkem zklamala velikost balení, tak mě naopak velice potěšil jeho obsah. Barvičky jak sami vidíte jsou v odstínech zlaté, růžové, bílé, světle a tmavě šedé, černé. Prozatím jsem z nich použila pouze jeden odstín a to hned ten první (barvička je s mírným nádechem dozlatova). Pokud používáte bázi pod oční stíny, tak tyto pigmenty krásně vydrží a vyniknou. Kdo má rád malování očí typu Smokey eyes, tak mu tyto pigmenty můžu jen vřele doporučit :-) ale i tak je můžete všelijak kombinovat s různými stíny podle vašich představ. Momentálně jsou na otestování u mé kamarádky a zatím sklidily úspěch. Takže až se dostanou zpátky, pokusím se vám tady přiložit foto jak vypadají na očích.

   Jinak si budu v dohledné době objednávat další věcičky od firmy NYX, tak že se můžete těšit na další recenze ohledně této firmy.
   Pokud máte nějaké zkušenosti s výrobky této firmy, tak sem s nimi :-)

  





Žádné komentáře:

Okomentovat