Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

pondělí 29. října 2012

Vybrat kabelku na párty, dá celkem zabrat :-)

 

V tuto dobu řeším dilema, jakou kabelku si vybrat na oslavu 30. narozenin mé velmi dobré kamarádky. Drouzdala jsem celkem dlouho, než jsem si vybrala ty, které by mohly vypadat originálně a IN.  Jenže otázka zní, která by to měla být? Na svém profilu na FB jsem požádala své kamarádky, zda by mi nepomohly z výběrem a kterou by si případně vybraly ony. Možná, že to dělám naopak, ale rozhodla jsem se vybrat si první kabelku a k tomu doladit oblečení. Asi bych si koupila všechny, ale to by mi doma zrovna moc neprošlo :-) Hodně mě zaujaly číslo 3 a 4. Obě mají stejný znak a to lebku. Ne že bych vyznávala nějaký temný kult :-) ale tento detail se mi moc líbil. Na čísle 3 je tento detail dost viditelný, ale číslo 4 těch malých lebek má sice více, ale míň viditelných. Tak nevím. Pěkné jsou všechny, jedna vyhrát musí, tak příště se s vámi podělím o to, která to byla :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat