Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

čtvrtek 1. listopadu 2012

Pleťová kosmetika

   Co se týče pleťové kosmetiky, asi tomu moc nedám. Vyzkoušela jsem celkem různé druhy, ale nijak zvlášť jsem tady na té cestě nenarazila na dostatečně vyhovující kosmetiku. Zatím však není všem dnům konec :-)
   Asi začnu pleťovými krémy. Co se týče výrobků od firmy Avon, od nich tedy na pleť už nic. Po pleťových krémech mě vesměs začaly štípat líčka. Mám kolem úst a na líčkách občas suchou pokožku, takže se spíše zaměřuji na výrobky pro suchou pleť. Ale výrobky Avonu pro suchou a citlivou pleť byla pro mě katastrofa. S podobným účinkem jsem se setkala i u Nivey (Aqua sensation Dry skin + ještě nějaký jeden druh, který jsem zkoušela před zhruba deseti lety, ale název a typ si bohužel nepamatuji).

   Ale abych ji nezatratila úplně, jeden jejich výrobek je pro mě bezkonkurenční, a to hlavně když udeří zima. Stará dobrá Nivea v tmavě modrém plechovém balení. Tu si ještě pamatuji z dob dětství, kdy u nás doma ležela v koupelně, mamčin tehdy pořádný krém, který jsem ji občas patlala :-) Krom toho nepoužívám nic, ani denní krémy ani noční krémy, tohle je pro mě dostačují ve dne i v noci. Ale tajně mě vždycky láká v drogérce L´Oréal :-)



Takže s krémy jsme hotovi a jdeme dále. Čistící a pleťová tonika a mléka!!!!
   Další jeden propadák za druhým. Ale u mě bych se ani nedivila :-) Ať žije televize a v ní spoustu reklam na blbiny. Kolikrát jsem si říkala, jak ti lidi můžou na ty reklamy skákat, že ty výrobky nestojí ve většině případů za nic?! Hmmm, a jsem snad já jiná? ÚÚÚÚÚplně stejná :-) Kukala jsem na reklamu na OPĚT novou řadu Čistíci řady od Nivey Pure & Natural s olejem z arganinového ořechu bla, bla, bla. No abych nebyla nijak pozadu, šla a koupila si jak mléko, tak i tonikum, abych toho neměla doma náhodou málo. Jelikož jsem nepoučitelná, mohla jsem tyto dva výrobky rovnou odstranit. Pálející pusa po odlíčení toho byla důkazem.
To je ta moje touha poznávat něco nového :-)



   Ale i tak se mezi výrobky našel můj favorit. L´Oréal Paris Triple Active pro suchou a citlivou pleť. Óóóóó, jaký to blahodárný účinek pro mou pleť, ani neštípe, pokožka nezčervená, přímo hebká jak dětská prdélka :-) Mohu jen doporučit, neznamenala jsem žádný negativní účinek, krásně se vstřebá. Občas když mi dojde odličovač na oči, tak použiji z této řady mléko a nemusím se bát, že bych další den třeba neviděla :-)



   Jinak co se týče odličovačů na oči, tak bych asi zůstala u L´Oréalu. Jsem moc skopojená za tento typ. Ale určitě si ráda vyzkouším i něco jiného. Slyšela jsem dobrou kritiku na dvoufázový odličovač od Ryoru, takže až dojde LO nastoupí RYOR :-)

                              


2 komentáře:

  1. Ten Ryor určitě můžu doporučit,je vážně super!!!:-)a na niveu v plechovce taky nedám dopustit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kolegyně z práce ho používá, a neustále si ho kupuje. Není celkem drahý, takže při první příležitosti na něj vlítnu :-) Po některých jsem měla další den krvavé oči.

      Vymazat