Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

středa 7. listopadu 2012

*** Nová kosmetická paleta 88 očních stínů ***

Ahojky,

   dneska mi moje maminka udělala radost :-) Dovezla mi jeden malý balíček a i když jsem věděla, co v něm zhruba asi je, jeho obsah mě velice potěšil. V polovině září jsem si totiž přes Ebay objednala jednu paletu očních stínů. Když ani po měsíci nedorazila, řekla jsem si, že jsem asi o pár "kaček" chudší. Ale napadlo mě zkusit prodejci napsat, kde je problém. Slečna z Číny mi odpověděla, že mají zpřísněné podmínky odesílání zboží do ciziny a že pokud chci, zboží mi znovu odešlou nebo si mohu vybrat něco jiného. Jelikož jsem ale toužila po paletce, odepsala jsem ji, že ještě chvíli posečkám a pak se uvidí.
    Věděla jsem, že v balíčku který mi mamča donesla bude nějaká paletka, protože mám ještě další dvě objednané. Ale netušila jsem, že to zrovna bude ta má ztracená. Udělalo mi to obrovskou radost a hned jsem slečně napsala, že paletka již dorazila a jsem moc spokojená, protože vypadá moc dobře :-)
    Jak můžete vidět, všechny barvičky jsou se shimerem a jsou opravdu moc krásné. Dorazila mi ještě jedna paletka, ale tu jsem obratem prodala a slečna je moc spokojená. Uvažuju zda si tuto paletku nechat nebo ji poslat zase do světa, přece jenom tady jsou málo k dostání a myslím si, že spousta lidí je přece jenom opatrnější při nákupu v zahraničí. Takže pokud třeba máte zájem o tuto paletku, klidně napište, přece jenom další dvě mi za nedlouho dorazí :-)















 

 

 

3 komentáře:

  1. Pěkná paletka :) Já si taky z ebay jednu objednala - se 180 stíny a jsem z ní nadšená. Barvy jsou syté, super pigmentované, no prostě super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) to čekání se vyplatilo. Moc se mi ty paletky líbí, takže Vánoce se blíží, tak už vím, co budu chtít pod stromeček :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, mohla by jsi mi napsat do mailu, nějaké větší podrobnosti o paletce, kdybych o ní nezávazně měla zájem? Cenu apod? :)
    Děkuji, Anný

    Anny.Weasley@seznam.cz

    OdpovědětVymazat