Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

pátek 23. listopadu 2012

Recenze - BB cream Skin 79

     Včera ke mě dorazil balíček z Korey :-) Kamarádka si přála vyzkoušet BB cream od Skin79 a poprosila mě, zda bych ji ho neobjednala. A jelikož vlastním účet na Ebay, tak to pro mě nebyl žáden problém. Byl mi poslán odkaz na jednoho prodejce a abych nebyla pozadu, tak jsem si objednala taky jeden BB cream od Skin79, ale jinou verzi a balení. Takže až mi dorazí, ráda se o něj s vámi podělím :-)
   Po otevření balíčku na mě vykoukla krásná růžová krabička. Tento odstín růžové mám ráda, je taková líbivá, ale nosit ji nutně nemusím.

 
 
  S dovolením mé kamarádky jsem mohla tento produkt odzkoušet. Dala jsem si tečku na hřebet ruky. Barva byla taková  přirozená. Jako bych na ruce měla tečku od make upu, ale trošku hustší konzistence.
 
 


Trošku jsem ho rozetřela, aby jste mohly vidět lépe jeho barvu.
 

 
A zde jsem ho rozetřela úplně do ztracena tak, že hezky splynul s moji barvou pokožky. Jeho krycí schopnost podle mě nikdy nebude na takové úrovni jako makeup. A myslím si, že tuto schopnost nemá ani jeden BB cream. Zakryje takové ty méně výrazné nedostatky a sjednotí pleť, ale na ty větší nedostatky je opravdu třeba využít makeup. I jako podkladová báze by se hodil, takže při první příležitosti jak mi dojde můj vlastní BB to hned vyzkouším na obličeji.
 
 
 
Co se týče jeho vůně, je lehce parfémovaný. Žáden smrad nebo něco podobného. Je to příjemná vůně, jako krém smíchaný s trochou makeupu.
Takže za mě rozhodně PALEC NAHORU, vřele ho doporučuji. Pokud člověk spěchá, ráno zaspí, nebo si nechce zbytečně patlat hromadu make upu, tak je naprosto ideální.
 
P.S. Teď mám vzoreček na ruce a nedá mi to a můj nos není nikde jinde než na ruce :-) Fakt zvláštní vůně. VONÍ, VONÍ :-)
 



Žádné komentáře:

Okomentovat