Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

úterý 27. listopadu 2012

Dekorativka - Listopad 2012 - 2.část

Předem Vás všechny zdravím,

   za chvíli bude půlnoc a já se rozhodla konečně napsat článek k dalšímu videu o své dekorativní kosmetice za listopad. Je to taková maličká recenze na kosmetiku od NYXU. Jistě jste si všimli, že mám pro ni trochu slabost :-) Moje nenechavé prstíky neustále brouzdají a vyhlíží, co by si dalšího od této úžasné kosmetiky objednaly a kupodivu už mají vybráno. Ještě záleží na rozhodnutí peněženky, zda bude sdílet jejich názor a umožní jim kliknout na to jasně modré tlačítko BUY IT NOW :-)
  Myslím, že ve třech videích jste mohli zahlédnout Jumbo pencil v odstínech Milk a Black. Jsou to velice dobré tužky, díky nímž můžete vytvořit docela hezké, extravagantní i docela zvláštní věci :-) Jsou hodně výrazné a mastné. Bohužel je to jediná věc, kterou jsem opoměla vyfotit.
  Dále ve videu můžete zhlédnout tyto 4 věcičky :

 
 
Glitter Cream Palette - odstín 01 Paradise

 
Black Label Lipstick - odstín 114 Diva

 
Lip Smacking Fun Color - odstín 516 Chic Red

 
Lipliner pencil - odstín 802 brown
 
 
A zde je odkaz na video, kde něco malého o těchto výrobcích povykládám (i když mi normálně pusa jede o sto šest a občas není pomalu k zastavení, ještě se s kamerou pořád seznamujeme a jsem pořád lehce nervózní, tak snad brzy najdeme společnou řeč :-) )
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat