Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

pátek 23. listopadu 2012

** Purple and gold makeup / Fialovo-zlaté líčení **

Ahojky všichni :-)

   včera jsem se snažila o menší výtvor. Chtěla jsem vytvořit fialovo-zlaté líčení, akorát počasí venku mi to moc neusnadňovalo, jednou tma pak zase světlo, na kameře totální katastrofa. Objevila jsem jedno místečko doma, kde by bylo dobré natáčet, ale s tou chromou nohou bych se ze země asi nezvedla.
    Pozitvní věc na tom líčení je, že jsem se konečně odhodlala vyzkoušet černou linku, sice pomocí černého stínu, konkrétně z paletky MUA, ale tak snad jsem se nějak trefila :-) tentokrát jsme využila některé se svých očních stínů z Avonu. Mám jich doma docela dost, to byla moje nemoc je nakupovat, než jsem na Ebay objevila velké palety. Mám zrovna jednu objednanou, tak se těším až dorazí a budu s ní moct řádit :-) Tak snad se vám aspoň můj nový výtvor bude trošku líbit.
   Učený z nebe nespadl a své vzory na Youtubku bedlivě sleduji a učím se. (Doufám, že při stém videu bude vidět rozdíl :-) )
   Tak vám přeji krásný zbytek dne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat