Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

pondělí 31. prosince 2012

Co mi přinesl rok 2012?

 
 
Dnes je asi ten správný den, kdy je třeba shrnout celý předešlý rok :-)
Co mi vlastně přinesl?
Jaký sen jsem si spnila?
Asi v první řadě bylo rozšíření sestřiné firmy o dámské oblečení, pomalu se o nás lidé začínají dozvídat, což je velmi potěšující :-)
Stala jsem se kmotrou syna své nejlepší kamrádky, což pro mě znamená velmi mnoho. V dnešní době tomu sice moc lidí takovou váhu nepřidává, ale je to vzácný okamžik, kdy člověk cití, že je někdo, kdo si jeho přítomnosti v životě cení.
Jelikož jsme celkem dost pejskařská rodina, měla jsem možnost shlédnout vývoj celého prvního vrhu A chovatelské stanice Graf Czech od jejich narození až po následný odchod. Ke konci roku se stihlo narodit ještě 10 miminek vrhu B Graf Czech. Je nádherné sledovat, jak si každé štěně buduje svou osobnost.
Uvažuji, jaký sen se mi vlastně splnil ?! Ale jeden tu přece je. Možná se to tady nehodí, ale splnila jsem si sen v podobě nové kuchyně, rohové :-) Měla jsem ještě z dob, kdy se stavěl náš panelák, takže stará "komunistická" kuchyň. Teď mám krásnou rohovou, červeno-černou lesklou kuchyň. Kuchyň nám sice dovezli, ale smontovat jsem si ji museli sami. A protože rodina je základ života a dobré vztahy je třeba udržovat, s pomocí přítelovy velké big rodinky jsme to zvládli. A kdo ví, v panelácích zrovna rovné zdi nejsou :-)
Myslím, že už nic závratného v mém životě se nestalo, čemu bych přikládala velikou váhu. Kromě jednoho !!!!
 
ZALOŽILA JSEM SI TENTO BLOG :-). Celý rok jsem sledovala různé kanály na Youtube, spoustu zahraničních, ale i českých. Spousta holek je šikovných a naučit se tomu, co umí ony, to je rozhodně výzva. V tomto kroku mě podpořila kamarádka Peťka, za což jsem ji moc vděčná, podpora od ní je veliká :-) Vím, že jsem tomu letos moc nedala, ale v přístím roce se budu snažit více. Naučím se pořádně pracovat se svým blogem, jsou věci na které potřebuji ještě přijít, ale to není nic hrozného. Jsem moc ráda za každého člena nejen mého blogu, ale i kanálu na Youtube, za každý komentář, radu, i kritiku :-)
 
Jelikož se nám pomalu blíží ten konec roku, půjdu nachystat nejen sebe, ale i všechnu dostupnou elektroniku, aby jsme si ten Silvestr krásně zvěčnili. Rozhodli jsme se udělat dětem z rodiny, možná se přidají i sousedské, ohňostroj trošku v dřívějším hodinách, aby z toho konce roku taky něco měly.
 
Takže Vám všem přeji krásný nový rok 2013, ať vás potkají samé krásné věci a co nejméně starostí. Ať proplouváte životem s lehkostí letního vánku a starosti srazíte jednou ranou nebeského blesku :-)
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat