Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

středa 19. prosince 2012

Recenze na SKIN79 DIAMOND ABSOLUTE TOTAL BB CREAM

Všechny vás moc zdravím v tento předvánoční čas :-)

   Teprve teď jsem se rozhodla publikovat recenzi na BB krém od SKIN79. Video bylo zprácováno a nahráno na youtube již dříve. V něm jsem vám chtěla představit jak vypadá obal včetně nározorného příkladu jeho barvy a jak vypadá na pleti.


  
  
Měla jsem nějakou dobu čas na to, aby jsem ho mohla vyzkoušet pořádně v praxi. Má světlounkou barvu. Já jsem sama o sobě v zimě jako ledová královna, takže mi jeho barva ani moc nevadí, ale nepoužívám ho samostatně. Co se týče jeho krytí, jsem moc spokojená. Jelikož jsem vcelku zvyklá na make up, využívám tento bb cream jako podkladový krém a můžu říci, že se to vyplatí. Nemusím používat žádný korektor, pouze jen když chci zakrýt menší kruhy pod očima, ale co se týče pleti, to obstará bb cream.
S tímto bb creamem mi makeup vydrží hodně, hodně dlouhou dobu a jen tak lehce nejde smýt. Zkoušela jsem jak vydrží, když si obličej umyji vodou a světe div se, makeup ne a ne dolů, opravdu je třeba využít čistící pleťou vodu, aby to šlo komplet všechno pryč.
Měla jsem celkem obavy z alergické reakce. Říkala jsem si, je to přece k Korey, co když se z toho osypu a bůhví co ještě. Ale po delším používání jsem nic nezaznamenala. Pleť je pořád stejná, možná jen o trošku hladší se mi zdá, ale je to jen můj pocit.
Jeho cena nebyla nijak závratná, vyšel na nějakých 250.- a zakoupila jsem ho na Ebay. Sice to trošku trvá, ale do 14 dní mám všechno obvykle doma.
Takže za mě rozhodně PALEC NAHORU :-))


Žádné komentáře:

Okomentovat