Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

středa 19. prosince 2012

*** Moje malé výtvory ***

Chci se s vámi podělit o své menší práce, které jsem si doma tvořila. Jsou již z dřívějška, kdy jsem již pracovala a nechala jsem si objednat trochu lepší pastelky než mají děti ve škole škole. Nebyla jsem zrovna ten typ dítěte, které by v 15 letech vědělo, co by chtělo dělat v dospělosti. Vyzkoušela jsem talentové zkoušky na uměleckou školu na obor Návrhářství a modelářství oděvů a když mě vzali ani jsem se neobtěžovala dělat další přijímačky. Byla jsem spokojená. Sice škola nic moc, ale když jsem studovala obrázky, se kterými jsem dělala talentovky, uvažovala jsem jsem o zdravém úsudku vedení školy, koho to vlastně vzali :-) ale kreslit mě bavilo, našla jsem v tom zalíbení, jestli jsem měla talent nebo ne, to už se asi nedozvím. Moje maturitní práce obstála a to bylo důležité. Navrhnout kolekci o čtyřech modelech a vybrat si jeden, který jsme měli ušít :-) Myslím, že z mé třídy nezůstal nikdo v oboru, co se týče oblečení. Co vím, tak jedna spolužačka se pustila do šití kabelek a tašek a moc ji to jde, o další vím, že šije panenky. Uspět v tomto oboru není zrovna lehké, ale určitě mi to něco do života dalo :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat