Sweet Pleasure

Sweet Pleasure

pondělí 3. prosince 2012

Moje úprava obočí **

 
 
Zdravím všechny z nemocenské :-)
   
   konečně jsem dostala k sádře podpatek, ale stejně šmajdám jen doma. Jedině v sobotu jsem byla na oslavě narozenin mé kamarádky, kde jsem bez potíží dopajdala, ale jinak jsem výhradně doma. No co říct, mám obětavou rodinu, která mi zajde do obchodu a já jsem za to moc vděčná. Člověk totiž dneska neví, kdo si ho vyhlédne a pak milerád odkráčí s vaší taškou a penězi. Ve svém prvním příspěvku jsem si vybírala z kabelek, kterou si na onu oslavu objednat, tak můžu dodat, že jsem nakonec nedošla k žádné, i když bych si vybrala aspoň dvě. Jelikož jsem si nemohla kvůli noze nakoupit nějaký nový outfit, tak jsem to vzdala. Ale to jdeme trochu z cesty.
  Dnes jsem pro vás natočila video, jak si upravuji své obočí. Bylo na přání jedné slečny a já ho s mírným zpožděním konečně natočila. Je to můj styl úpravy, nikomu ho samozřejmě nenutím, netuším zda to má být tak správně. Prostě je to moje malé tvůrčí dílo, tak se dobře bavte a já děkuji za shlédnutí :-)
 
 

3 komentáře:

  1. Jéé, si strašně roztomilá! :)
    Já měla s obočím strašnou komedii, protože jsem jednou trhala, trhala, až sem dotrhala, a neměla jsem obočí téměř žádné :D
    Takže přišlo na řadu zdlouhavé dorůstání, a ted jsem šťastná, že mám obočí normální :)
    Na ten set na obočí od Essence slýchám strašnou chválu, takže si ho musím v týdnu pořídit taky! :)
    Jinak - máš pravdu, essence je suprový, cenově dostupný a je to široká škála výrobků :)
    Si moc hezká ženská, tak už jenom ty nehtíky přestat kousat, jestli jsem koukala dobře :)))
    A neber to prosím nějak jako peskování, já si sama kousala nehty 11 let, takže vím, jak je těžké přestat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná :-) děkuji...určitě si ten set pořiď, jsem s ním moc spokojená. Vím, že někdo na obočí používá třeba i matné oční stíny neutrálních barev. Já jsem konečně došla k tomu, že jsem si teď o víkendu koupila gelové oční linky od Essence, ale ještě musím přijít na to, jak si je na to oko napatlat :-) ještě jsem neodolala a koupila jednu rteňkuod Essence..myslím, že je to jeden z odstínů NUDE, a je fakt super, použila jsem ji ve videu Vánoční líčení č.1, akorát jsem ji tam zapoměla ukázat, prostě ještě nezvyk v tom natáčení..
      Jinak co se týče nehtíků, je to takový strašný zlozvyk, ale opravdu strašný :-( na nějakou dobu mě občas zachrání, když si udělám gelové nehty, spraví se mi i záděry..jenže jak přijde doba, kdy mi jsou dlouhé nehty v práci na obtíž a sundám je, tak začne zase moje éra kousání:-( asi jsem si jako mimino moc neužila dudlíků a tak mi zůstalo nutkání strkat ty prsty furt do pusy..

      Vymazat
  2. Já jsem si sama nehty kousala 11 let, takže moc dobře vím, o čem mluvíš:)
    Zkoušela jsem gelovky, pepřovej lak na nehty, a nic prostě.
    Až jednou, mi někdo řekl, že mám hnusné ruce. Zakousla sem se tedy a přestala. Ze dne na den.
    Dneska mám svoje krásný nehty, který mi lidi na potkání chválí, a jsem ráda, a užívám si, když můžu blbnout s lakama na nehty :)

    OdpovědětVymazat